Kokos pl dla zielonych, RRSO 32%.

Jak już pewnie wiecie od kilku miesięcy inwestuję stałą kwotę w pożyczki społecznościowe, dziś krótkie podsumowanie moich inwestycji.

Zaznaczyłem na żółto pożyczkę, która została wcześniej spłacona i stopa zwrotu, jaka uzyskałem wynosi wg. kokos pl  widnieje na zdjęciu



PODSUMOWUJĄC:
Styczeń okazał się jednym z najlepiej spłacanych terminowo miesięcy, na 23 pożyczki tylko 2 nie zostały w terminie spłacone

Całe zestawienie wszystkich moich pożyczek znajdziesz poniżej




  • kokos nr 7 prawdopodobnie się spóźnia
  • kokos nr 19 spłacił wszystko przed czasem tak jak obiecywał, co podniosło oprocentowanie do 32% RRSO
  • kokos nr 20 nadpłacił w tym miesiącu kilka rat pod rząd aż na czerwiec ;) co wpłynie na większe RSSO
  • kokos nr 22 jest po udanej windykacji i czekam tylko na 3 raty (DRUGA moja pożyczka)
  • kokos 23 jest najgorszą moją inwestycją a była to właśnie PIERWSZA moja pożyczka
Jak oceniasz moje inwestycje na Kokos.pl ?

Komentarze

  1. Ile czasu poświęciłeś na kokos, czy zysk wyrażony w bezględnej wartości co miesiąc jest tego wart?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MateuszW - Czas, jaki poświęciłem jest bardzo trudny do wyrażenia, ponieważ robię to specyficznie pro amatorsko.

      Odpalam laptopa z rana i włączam przeglądarkę internetową z zainstalowana odpowiednią wtyczką, która daje mi znak dźwiękiem dzwona, że coś się zmieniło na stronie kokos, potem zajmuję się codziennością i innymi ważnymi sprawami a kokos jest taka odskocznią, gdy dzwon zadzwoni serkami i lecę dalej trwa to aż do mojego wyjścia do pracy.

      Zysk, jaki osiągam każdego miesiąca jest większy od poprzedniego, ponieważ dorzucam do kokosa stała kwotę.

      Jeśli zapytałbyś mnie czy warto było w grudniu 2009r trzymać 3004zł na koncie oszczędnościowym w Polbanku na 5% to odpowiedziałbym, że tak było ;)

      Usuń
  2. Jak można zacząć inwestować tam? czy masz jakies rady dla początkującej osoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos.pl rejestrując się na kokosie, najważniejsze dla początkujących to nie inwestować w aukcje z mniej niż 4 gwiazdkami.

      Usuń
  3. Krystian, Kokos to ja bym w ogóle odradzała. Zraziłam się jakoś do niego, miałam problem z wyegzekwowaniem należności. Może było w tym trochę mojej winy, może źle dobierałam pożyczkobiorców, ale i tak niesmak mi pozostał. Olałam Kokos, potem było długo, długo nic, a potem się natknęłam na CapitalClub i odważyłam się podjąć ryzyko po raz drugi. Jak się okazało tam miałam o wiele więcej szczęścia i jak do tej pory nie mam problemów. Może to też zasługa faktu, że tam inwestuję w firmy, a nie w jakichś Kowalskich z ulicy, co nabiorą pożyczek i nie wiedzą jak je spłacić. Skoro firma się zgłasza, ma jakiś sensowny plan na siebie to raczej jest niemal pewne, że spłaci zadłużenie. Ja przynajmniej jestem regularnie spłacana i na Kokos już na pewno nie wrócę, z obawy przed oszustami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta ile gwiazdek miał twój pożyczkobiorca ? Możesz śledzić moje poczynania na kokosie i zobaczysz że nie ma problemów z spłacalnością w dłuższym czasie.

      Najlepsze i najpewniejsze aukcje kończą się od niecałej minuty (same roboty), do max 20minut po dodaniu, ( ja w takie aukcje inwestuję)

      Usuń
  4. Jeden miał trzy gwiazdki, drugi cztery. Dlatego wspominałam, że być może to moja wina, że źle dobrałam pożyczkobiorców, to były moje absolutne początki. Wiem, że tkwi w tym moja wina, ale naczytałam się przy tym tyle negatywnych opinii o Kokosie, że odechciało mi się dalszych zmagań w tym miejscu. I nie, to nie były tylko opinie takich jak ja, którzy zaczęli i wybrali kogoś z jedną gwiazdką. Wypowiadali się także i tacy, którzy byli o wiele bardziej doświadczeni, wybrali kogoś sensownego i rzadko bo rzadko, ale trafiało im się, że ktoś “sprawdzony” dawał ciała. Może moje uprzedzenia nie mają solidnych podstaw, ale jakoś tak nie ciągnie mnie do powtórki z rozrywki, choć widzę, że Tobie rzeczywiście idzie to dobrze :) Ja póki co pozostanę przy Capitalu i zachowam spokój ducha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby, które mają 1, 2 lub 3 gwiazdki to 80 % wtopień, 4 gwiazdki u mnie stanowią tylko 2 osoby a reszta to same 5tki ;) Na dzień dzisiejszy mam 29 pożyczek i tylko 1 pożyczka w kwocie 100zł została po wpłacie pierwszej raty niespłacana ;)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o inwestycje to na dzień dzisiejszy najbardziej opłaca się inwestować w nieruchomości. OCzywiście pieniądze są na nie potrzebne, ale na szczęście na rynku można znaleźć wiele ofert kredytowych

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz