Czy warto inwestować w Coders Lab?

No i się zaczęło... 6 dni temu postanowiłem, że zapisuję się na kurs programowania w szkole coderslab

Idę na 7 tygodniowy kurs JavaScript developer: React.

Chcę na blogu dokumentować cały przebieg kursu, dzień po dniu będę pisał krótki wpis o tym, jak wyglądała nauka za którą płacę 9 800 zł.

Dotychczas korzystałem z darmowych kursów które dostępne są w internecie jednakże czegoś mi brak w takiej nauce... jakiegoś mentora, nie chodzi mi wcale o to by chwycił mnie za rękę i prowadził. Wręcz przeciwnie by spoglądał jak mi idzie i gdy mam jakiś problem to z za pleców powiedział, tu i tu masz błąd sprawdź tam a znajdziesz rozwiązanie ;)

Proces rekrutacji. Składa się on z dwóch etapów, pierwszy z nich to rozwiązanie testów matematyczno-logicznych, z języka angielskiego i szybkiego pisania

Kolejnym etapem jest odpowiedź na kilka pytań, które zamieszczam poniżej:

1. Skąd pomysł na kurs i dlaczego akurat ten?
2. Co robi Pan na co dzień?
3. Skąd dowiedział się Pan o naszych kursach?
4. Czy miał Pan już jakiś kontakt z programowaniem? (książki, kursy online, inne kursy stacjonarne)
5. Jakie ma Pan oczekiwania wobec kursu?
6. Kurs jest bardzo wymagający i zawiera dużo materiału, a poza zajęciami trzeba poświęcić co najmniej 2 godziny dziennie na samodzielną naukę, czy miałby Pan na to czas?

Jeżeli chodzi o Urząd Pracy, jeżeli będzie Pan posiadał status osoby bezrobotnej należy udać się do urzędu, do działu szkoleń i wypełnić odpowiedni wniosek. I podążać już według instrukcji urzędu. Gdy złoży Pan wniosek Panie z działu szkoleń skontaktują się z nami i poproszą o przygotowanie oferty szkolenia.


Od 1 kwietnia oficjalnie stanę się osobą bezrobotną tak wiec postaram się o dofinansowanie z urzędu pracy. Tyle w temacie jeśli jesteś zainteresowany zmianą branży zapraszam na mój przyszły cykl jak po 30 stać się programistą ;)

Uchylę też rąbka tajemnicy, iż planuję nagrywać filmy na YT ale to dopiero po tym, jak tylko dostanę pierwszą pracę bądź staż w firmie ;)

Oto film mojego kolegi, który przeszedł już podobną drogę.

Komentarze