Jak przygotować się do zawodu programisty ? Prework

Niecały miesiąc temu wspomniałem, że udaję się na kurs w jednej z szkół programowania, zapłaciłem pierwsze 2 000zł i dostałem na 3 tyg przed rozpoczęciem materiały do nauki. Uczę się z nich od rana do wieczora po 14-16h dziennie i daje to 300% większy postęp w nauce.

Zadania są nie tylko teoretyczne, ale także praktyczne i to dobrze prowadzące od 0 totalnie zera do średnio-zaawansowanych tematów.

Zwykle, gdy napotkam problem tracę czas na szukanie rozwiązania którego nie wiem gdzie znaleźć ani czego szukać. Podczas preworku mam pod każdym z zadań linki do pomocy i inspiracji. Dzięki czemu nauka jest efektywna a inwestycja w naukę programowania przynosi wymierne efekty.

Masz jakieś pytanie, nie wahaj się zadać go w komentarzu.

Komentarze

  1. Ja zdecydowałam się przed 30-tką założyć własną firmę. Szczerze to trochę bałam się tego pomysłu, ale teraz nie żałuję, bo minęło zaledwie 3 lata i uważam, że firma naprawdę nieźle się rozwinęła i jestem z niej dumna. Obecnie jesteśmy właśnie na etapie wdrażania tego systemu u siebie https://ax-dynamics.com/pl/uslugi/wdrozenia-systemow

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowałam się zainwestować w moją firmę. Uważam, że to dobry krok i wszystko w przyszłości się zwróci. Obecnie planuję wdrożyć ten system erp - https://ax-dynamics.com/pl/uslugi/wdrozenia-systemow. Z tą firmą współpracowała moja znajoma i bardzo sobie chwaliła. Myślałam, że w trakcie wdrożenia będę musiała zamknąć firmę na tydzień, a tu okazuje się, że kilka godzin i wszystko zrobione.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz